فضای لازم برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : alipour

می خواهیم روشی را به‌شما معرفی کنیم که با استعمال از آن امکان به کارگیری از تمام فضای هارد دیسک در ویندوز را نخواهید داشت . این کار با استفاده از ویژگی‌های پیش‌ساخته انجام میشود . با ما یار باشید .

هارد دیسک فضای ذخیره‌ساز برای دستگاه‌های کامپیوتر و لپ‌تاپ هست که کاربران می‌توانند داده‌های خویش را روی آن ذخیره نمایند و سیستم‌عامل نصب کنند . این دور و بر روی همه دستگاه‌ها یک عدد نمیباشد و گونه های ظرفیت‌های آن در بازار موجود می باشد . در صورتی‌که هارد دستگاه شما ظرفیتی بین 120 تا 320 گیگابایت دارااست مطمئنا با حجم فایل‌ها و اندازه نرم‌افزارهای مدرن با مشکل‌ها متعددی روبرو می‌شوید .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

واجب به‌ذکر است که زمانی این دور و اطراف پر می‌شود کارایی و کیفیت سیستم زیر می‌آید و کش یا این که داده مربوط به اپ‌های متعدد به‌درستی ذخیره نمی شود . برای این که مطمئن گردید فقط میزان مشخصی از فضای هارد دستگاه‌تان لبریز میگردد می‌توانید محدودیت‌هایی برای آن بگذارید . با این کار، دیگر نگران لبریز شدن هارد با اشکال فایل‌های گوناگون نخواهید بود و همیشه میزان معینی از این دور و اطراف خالی خواهد بود .

 

در این مقاله، روشی معرفی می گردد که می‌توانید با انجام آن فضای هارد دیسک دستگاه را محدود فرمایید و مانع از استعمال تمام فضای جانور برای ذخیره داده‌ها شوید .

 

روند
جلوگیری از استعمال تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
1- با سهمیه‌بندی پارتیشن می‌توان جلوی استفاده تمام فضای هارد دیسک را گرفت . با این عمل مدام مقدار مشخصی از اطراف آزاد خواهد بود .

 

2- برای این منظور روی پارتیشن موردنظر کلیک راست فرمائید تا سهمیه‌بندی دلخواه‌تان را انجام دهید . سپس از کلیک راست، یک منوی شبیه به‌لیست روی صفحه ظاهر می شود . آیتم Properties را تعیین فرمائید . دقت داشته باشید که این تراز صرفا روی درایو یا این که پارتیشن گزینش گردیده انجام شود .

 

3- پنجره Properties روی صفحه ظواهر می شود . به‌تب "Quota" بروید و روی "Show Quota Settings" کلیک فرمائید . در اینجا میتوانید با وارد کردن یک عدد Quota دلخواه‌تان را روی دیسک بسازید . برای ورود به بخش Advanced کافی می‌باشد آیتم "Enable Quota Management" را تیک بزنید .

 

طراحی سایت در مشهد
قابل انعطاف افزار تر و تمیز کردن فضای هارد دیسک, استعمال تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
جلوگیری از به کار گیری تمام فضای هارد دیسک در ویندوز


4- از پنل Advanced مورد "Limit disk space to" را انتخاب و سپس اندازه موردنظرتان را معین نمایید . حتی می توانید برای زمانی‌که نزدیک به پر شدن فضای در دسترس شدید یک پیام اخطار اخذ نمایید .

 


نرم افزار تروتمیز کردن فضای هارد دیسک, به کار گیری تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
مدیر فضای هارد دیسک


5- تغییرات را ذخیره فرمایید . از اکنون به‌بعد تنها توانا به به کارگیری از اندازه تعیین گردیده از فضای هارد خواهید بود و قابلیت فراتر رفتن از آن وجود ندارد .





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: